zondag 27 mei 2007

zaterdag 26 mei


Deze sessie zaten we noodgedwongen op een andere stek omdat onze vaste stek bezet was.
een dag van te voren nog gevoerd en in de ochtend zouden we gaan zitten. en tegen de verwachtingen in had ik binnen het half uur al de eerste vis op de kant.
Verder ving ik in totaal 4 karpers en had nog is 5 lossers. het is mij echt een raadsel hoe dat nou kwam, want aan de onderlijn ligt het zeker niet.
wouter ving 2 vissen in totaal en had ook nog een losser.









7.35 een 9.8 ponds schub

rond half negen de tweede op 12.6 pond

kwart over negen de 1e voor wouter, 13.6 pond




deze haai kwam er rond 11 uur uit op 11.8 pond









3 opmerkingen:

Cees zei

Mooie variatie aan karpers hebben jullie daar. Mocht je veel missers hebben dan zou ik shrinktube aanraden om een perfecte kromming te maken (met stoom) op de achterkant van je haak als anti-reject. Veel succes verder.

groetjes,
Cees

markkuiken zei

hoi cees, is idd heeeeel veel schubkarper op dat water. en btw over de schrinktube, kijk naar mijn rig foto's. dan zie je dat we een tubeje gebruiken. de lossers komen meer door het wier en de wild aasende vissen.

groet mark

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.